Ένα blog για ζόρικους καιρούς...

Ένα blog για ζόρικους καιρούς... τους δικούς μας...

Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012

Χιλιάδες κενά στα σχολεία. Μόνο 200 πιστώσεις έχουν απομείνει στην Π.Ε.

Δύο μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους, οι εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για σοβαρές ελλείψεις διδακτικού προσωπικού σε όλες τις ειδικότητες
Οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών έχουν σταματήσει λόγω έλλειψης κονδυλίων
Χιλιάδες κενά δασκάλων και καθηγητών ειδικοτήτων σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής αλλά και στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία διαπιστώνουν οι εκπαιδευτικοί. Οπως τονίζει ο αιρετός του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δημήτρης Μπράτης.
Δύο μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους, χιλιάδες είναι τα κενά εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
«Οι προσλήψεις των αναπληρωτών από τον κρατικό προϋπολογισμό έχουν σταματήσει, αφού οι πιστώσεις που έχουν απομείνει δεν ξεπερνούν τις 200 για όλες τις ειδικότητες, και οι προσλήψεις μέσω ΕΣΠΑ γίνονται με το σταγονόμετρο και μόνο για σχολεία ΕΑΕΠ (Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα)», τόνισε χαρακτηριστικά.
Για τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, προσθέτει, πως δεν έχει προσληφθεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς ούτε ένας εκπαιδευτικός για τη διδασκαλία της «δεύτερης ξένης γλώσσας».
Αναφορικά με την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία ειδικής αγωγής, ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ την περιγράφει με τα μελανότερα χρώματα. «Οι πιστώσεις έχουν εξαντληθεί, τα κενά είναι πολλά, κι αν η κατάσταση συνεχισθεί έτσι, δεν πρόκειται να γίνει β΄ φάση προσλήψεων, αφού οι επιστραφείσες πιστώσεις δεν ξεπερνούν τις 10 για Π.Ε. και Δ.Ε.». Σχετικά με τα ολοήμερα σχολεία υποστηρίζει πως υπολειτουργούν και έχουν μετατραπεί σε… παιδοφυλακτήρια.
«Τα ολοήμερα λειτουργούν πλέον ως «παιδοφυλακτήρια», αφού ο υπεύθυνος ολοήμερου αναγκάζεται να διδάσκει ή να «απασχολεί» μόνος του τις περισσότερες φορές από 50 μέχρι και 120 μαθητές, λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών ειδικοτήτων».

ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΒΟΛΙΑΝΙΤΗΣ
πηγή: Έθνος


i paideia 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου