Ένα blog για ζόρικους καιρούς...

Ένα blog για ζόρικους καιρούς... τους δικούς μας...

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Fashion police



Τα ναρκωτικά τα χω κόψει εδώ και χρόνια, από παραισθήσεις δεν έχει διαγνωστεί πως πάσχω, άρα; Άρα είναι αλήθεια. Το είδα κανονικά, δηλαδή συνέβη, πέρα από κάθε αμφιβολία. Και όχι δεν ντράπηκα, γιατί ντρέπομαι για όσα φταίω εγώ και για όσα ανέχομαι - αλλά αυτό εδώ δεν πρόκειται να τ’ ανεχτώ, ούτε εγώ, ούτε πολλοί άλλοι...

Θυμάμαι στα παιδικά μου χρόνια σύχναζα σε συνοικιακά πανηγύρια , σαν κι αυτό της Ραφήνας. Κυριούλες, γιαγιάδες, επίτροποι, αρχιμανδρίτες, παιδάκια τσίκνα από σουβλάκια, μαλλί της γριάς και μικροπωλητές. Πάντα κάτι αγοράζαμε, έτσι για ενθύμιο, έτσι για πλάκα. Δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο αυτά τα πανηγύρια, είχαν όμως μια γραφικότητα, μια ανεμελιά και κυρίως για πολλούς από μας αποτελούν γλυκές αθώες μνήμες...
Στοιχηματίζω πως και σήμερα πάνω κάτω το ίδιο θα είναι και κυρίως πως σε τέτοιου είδους συνάξεις θα υπάρχουν παιδιά, πολλά παιδιά. Μόνο που οι δικές τους μνήμες δεν θα ναι πλέον αθώες, δυστυχώς ούτε καν απλά όμορφες.
Εγώ που δεν είμαι, ούτε παιδί, ούτε αθώα, δεν μπορώ ακόμα να διαχειριστώ την οργή μου από τις εικόνες των επεισοδίων. Καμιά 20αρια μαυροντυμένα βουβαλόπαιδα άρχισαν να κάνουν έλεγχους και να σπάζουν τους πάγκους των μεταναστών μικροπωλητών! Η παρουσία της αστυνομίας γράφει η ανακοίνωση ήταν διακριτική. Αποφάσισε να μην επέμβει προς αποφυγή ΤΑΡΑΧΩΝ!!!!!!!!!!.Και επειδή η αστυνομία αποφάσισε ανήμερα της Παναγίας να αποκτήσει διακριτικότητα (κάτι το οποίο μόνο σε θαύμα μπορεί να οφείλεται) τα αισθητικά αυτά ατοπήματα αποφάσισαν να διενεργήσουν οι ίδιοι τους ελέγχους. Καλά τι σοβαρότητα , τι χάρη είχε εκείνο το παλληκάρι που φαίνεται στο βίντεο να ζητάει τα χαρτιά ενός έγχρωμου μικροπωλητή. Κρίμα, έχασε το ελληνικό αστυνομικό σώμα. Σίγουρα θα μετάνιωσαν που τον έκοψαν στα ψυχομετρικά όταν έδωσε για 4η συνεχή φορά εξετάσεις για να γίνει μπουφετζής στη ΓΑΔΑ. Γιατί ξέρετε έτσι πάει , το απωθημένο τους βγάζουν , τα απωθημένα τους μάλλον γιατί είναι τόσα πολλά. Επαγγελματικής φύσης, σεξουαλικής, οικογενειακής ακόμα , ακόμα και φυλετικής, ναι ναι όπως το διαβάζετε φυλετικής, Γιατί όταν είσαι 1,50 , 180 κιλά και με κεφάλι σαν ταψί και μελαμψός , λυπάμαι που σου το λέω σε ευθεία γραμμή  απόγονος των αρχαίων ελλήνων αποκλείεται να είσαι. Αχ 400 ολόκληρα χρόνια σκλαβιάς ήταν αυτά τα γαμημένα....Ψάξου, αλλά τι να ψαχτείς...ήδη ξέρεις, έχεις μάτια και βλέπεις και εσύ και εμείς......
Και θέτω το εύλογο ερώτημα: καλά η αστυνομία διερχόταν κρίση αυστηρής διακριτικότητας, μια fashion police δεν βρέθηκε στη Ραφήνα να τους συλλάβει, έτσι γιατί ας υπερασπιστεί κάποιος την αισθητική μου, αφού την ταυτότητα μου ως άνθρωπο δεν βλέπω κανένας να το κάνει...
Ίσως βέβαια η fashion police (στην οποία έχω στηρίξει πολλές ελπίδες τ ομολογώ ) να βρέθηκε στο Μεσολόγγι - εκεί όμως πραγματικά τα πράγματα είναι δύσκολα. Εκεί δείχνω σεβασμό στην ψυχική διαταραχή. Γιατί ξέρεις τι είναι να μην τσουλάνε πια τα μεροκάματα , να σ’ έχουν χωρίσει 2 αλλοδαπές σύζυγοι, να υπογράφεις με σταυρό και μετά να γίνεσαι ο καλύτερος του χωριού και με βουλευτική ασυλία; Ε ναι τρελαίνεσαι, ειδικότερα να είχες από πριν μια ροπή.
Λοιπόν ακούστε με καλά, επειδή δεν  τέλειωσα ποτέ τη Νομική και από αύριο θα πηγαίνω στα δικαστήρια και Θα  δικάζω , σας παρακαλώ να υπενθυμίσετε στους αστυνομικούς που θα έρθουν να με μαζέψουν πως για δικό τους καλό πρέπει να επιλέξουν και αυτή τη φορά τη διακριτικότητα. Επίσης ζητώ από τον κ. Δένδια να εκδώσει και για τη δική μου περίπτωση μια τόσο αυστηρή ανακοίνωση, τύπου  "θα φύγει πόντος από την κάλτσα μου", ενώ κλείνοντας , θέλω να σας παρακαλέσω στις επόμενες εκλογές (τον επόμενο μήνα δηλαδή) να με τιμήσετε με την ψήφο σας, όχι πως θέλω να βγω βουλευτής, απλά να θέλω να σακατέψω καμιά 5-6 τύπους στο ξύλο, και χρειάζομαι τη "βουλευτική αλητεία" να μου κρατάει τα μπόσικα.
Αυτά.

Γ ΔΕΛΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου