Ένα blog για ζόρικους καιρούς...

Ένα blog για ζόρικους καιρούς... τους δικούς μας...

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Κραυγή απόγνωσης καρκινοπαθούς: "Ψάχνω ένα μήνα να βρω τα φάρμακά μου"

35χρονη μιλά για το Γολγοθά της και για τη δυσκολία να βρει τα φάρμακά της

Μάχη με το χρόνο δίνουν κυρίως όσοι είναι καρκονοπαθείς, ασθενείς με καρδιακή ανεπάρκεια, αλλά και όσοι πάσχουν απ΄σκλήρυνση κατά πλάκας, καθώς αγωνιούν για το πότε θα μπορέσουν να βρουν τα απαραίτητα φάρμακα που δεν θα τους φέρουν αντιμέτωπους με το θάνατο.
Χαρακτηριστική είναι η μαρτυρία της 35χρονης της Αναστασίας Δ. στην εφημερίδα "Το Έθνος της Κυριακής" που κάνει χημειοθεραπείες εδώ και τρεις μήνες, ενώ ο καρκίνος έχει ήδη κάνει μετάσταση στο ήπαρ.
"Αναζητώ τον τελευταίο ένα μήνα σε όλα τα ογκολογικά νοσοκομεία τα δύο πανάκριβα φάρμακα που χρειάζομαι για τη θεραπεία μου. Είναι το Abraxan που κοστίζει 2.000 και το Avastin που κοστίζει περίπου 3.000 ευρώ. Μου λένε ότι δεν υπάρχουν και ότι πρέπει να πάω σε ιδιωτική κλινική. Σημειώνουν μάλιστα στη συνταγή την ένδειξη Στερείται. Οπότε πάω από φαρμακείο σε φαρμακείο, για να το αγοράσω και αν δεν το βρω, θα πρέπει να βρω έναν φαρμακοποιό που να έχει τη δυνατότητα να το παραγγείλει και να μου το εξασφαλίσει. Σε κάθε περίπτωσημ παραλαμβάνω τα φάρμακά μου με καθυστέρηση. Πρέπει να πληρώνω και κάποια άλλα έξοδα, συνχές εξετάσεις, γι' αυτό χρειάζομαι κάθε μήνα περίπου 7.000 ευρώ. Το φαρμακείο θέλει μετρητά".
Η ίδια συνεχίζει: "Πρόσφατα μου κόψανε την αναπηρική σύνταξη των 500 ευρώ. Έχω αναπηρία 80% και είναι το μοναδικό μου εισόδημα. Ωστόσο, επειδή μετά τις πρόσφατες εξαγγελίες οφείλουν να διαχωρίσουν τους πραγματικούς από τους εικονικούς αναπήρους, μάς καλούν να περάσουμε ξανά από επιτροπές".
Μέχρι στιγμής της δανείζουν χρήματα οι συγγενείς της, που δεν ξέρει πότε θα είναι σε θέση να τους τα ξεπληρώσει.
"Τελευταία αδυνατούσαν και οι ίδιοι να ανταπεξέλθουν οικονομικά, με αποτέλεσμα να δανείζονται για λογαριασμό μου από φίλους και γνωστούς, ώστε να παίρνω φάρμακα έγκαιρα και να μη χάσω μεγάλο χρονικό διάστημα από τη θεραπεία μου"...

http://news247.gr/eidiseis/koinonia/ygeia/kraygh_apognwshs_karkinopathous_psaxnw_ena_mhna_na_vrw_ta_farmaka_moy.1801598.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου