Ένα blog για ζόρικους καιρούς...

Ένα blog για ζόρικους καιρούς... τους δικούς μας...

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Το ΠΑΣΟΚ και το σύνδρομο Μπους

Η φίλη μου η Αλίκη –έλα, φίρμα σε έκανα πάλι- μας έλεγε χτες, με απορία, πως δεν ξέρει κανέναν που να λέει ότι θα ψηφίσει ΠΑΣΟΚ. Το σκεφτήκαμε λίγο και συνειδητοποιήσαμε ότι ούτε κι εμείς ξέρουμε κάποιον που να λέει ότι θα ψηφίσει ΠΑΣΟΚ. Τι έγινε, ρε παιδιά;
Όταν, πριν από μερικά χρόνια, έγινε ο βομβαρδισμός και η εισβολή στο Ιράκ (με δικαιολογία τα όπλα μαζικής καταστροφής που δεν υπήρχαν), εγώ δεν είχα καμία σχέση με το γράψιμο –όχι πως τώρα έχω-, και έκανα μια δουλειά που μου έδινε την ευκαιρία να συναναστρέφομαι χιλιάδες τουρίστες (σ.σ. πάντα με προφυλακτικό). Ανάμεσα σε αυτούς τους τουρίστες, υπήρχαν και πολλοί Αμερικανοί.
Εκείνη τη χρονιά, παρατήρησα πως οι Αμερικανοί τουρίστες προσπαθούσαν να «κρύψουν» πως είναι από τις ΗΠΑ. Βέβαια, ο Αμερικανός φαίνεται από χιλιόμετρα – αν πάλι δεν φαίνεται από χιλιόμετρα, μόλις ανοίξει το στόμα του, καταλαβαίνεις αμέσως πως είναι Αμερικανός.
Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν πως όλοι οι Αμερικανοί τουρίστες μου έλεγαν «Εγώ δεν ψήφισα τον Τζορτζ Μπους». Δεν τους ρωτούσα – μου το έλεγαν μόνοι τους.
Μάλιστα, από κάποια στιγμή και μετά δεν περίμενα να μου το πουν. Τους προλάβαινα λοιπόν και έλεγα με αθώο ύφος: «Eίμαι σίγουρος πως εσείς δεν ψηφίσατε τον Τζορτζ Μπους». «Ναι, πώς το ξέρεις;» με ρωτούσαν όλοι.
Επειδή ήταν αδύνατον να συναντάω μόνο Αμερικανούς που δεν ψήφισαν τον Τζορτζ Μπους, ήταν ολοφάνερο πως συνέβαινε κάτι πολύ απλό: οι Αμερικανοί φοβόντουσαν και ντρέπονταν να πουν πως ψήφισαν τον Τζορτζ Μπους.
Αυτό ακριβώς συμβαίνει τώρα με τους ψηφοφόρους-πελάτες του ΠΑΣΟΚ. Φοβούνται και ντρέπονται να παραδεχτούν πως θα ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ.
Από τη στιγμή που οι εκλογές είναι μπροστά μας –και όχι πίσω μας-, έχουν ακόμα τη δυνατότητα να αποφύγουν την ντροπή και το στίγμα του ψηφοφόρου του ΠΑΣΟΚ.
Είναι επικίνδυνο να ψηφίσεις ΠΑΣΟΚ σε αυτές τις εκλογές. Και για τους άλλους αλλά – κυρίως – για σένα.
(Επειδή οι εναπομείναντες ψηφοφόροι-πελάτες του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας δεν έχουν αντιληφθεί ακόμα πως αυτή η ιστορία της χρεοκοπίας της χώρας θα τελειώσει με τον Καραμανλή και τον Παπανδρέου στη φυλακή, εγώ –ως τίμιο Ελληνόπουλο- ένιωσα την ανάγκη να τους προειδοποιήσω. Το χρέος μου το έκανα. Άλλωστε, δεν είναι η πρώτη φορά που προειδοποιώ – πριν από δυο χρόνια, με αφορμή τις δημοτικές εκλογές, έγραφα:
«Το τέλος της αθωότητας».)

http://pitsirikos.net/2012/05/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%82/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου