Ένα blog για ζόρικους καιρούς...

Ένα blog για ζόρικους καιρούς... τους δικούς μας...

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Παρ' όλο που είμαι πάππου προς πάππου Πασοκ σας καλοκοιτάζω

Ενα απο τα πολλα εγκωμιαστικα μεηλ που λαβαμε μετα την χθεσινη εμφανιση του Κινηματος Δεν Πληρωνω στην εκπομπη Μακελειό στο Κοντρα τσανελ:

Παιδια σας ειδα χτες το βραδυ στην εκπομπη του Στεφανου Χιου στο Kontra Channel.
Σας εχω δει αρκετες φορες στα διοδια και σας ηξερα.
Χτες βλεποντας σας με αφορμη φυσικα το θεμα των εκλογων του ΠΑΣΟΚ (υπηρξα ψηφοφορος για πολλα χρονια) καταλαβα οτι δεν μασατε ρε παιδια!
Ουτε απο δημοσιογραφους,ουτε απο πολιτικους.
Τους τα λετε χυμα και τσουβαλατα και σας σεβονται κιολας!!!
Δεν θελουμε να πληρωνουμε χαρατσια και φορους και διοδια. Ελεος δηλάδη! Μας π..ανε καθημερινα!
Μου εκαναν εντυπωση οι κολλημενοι πασοκτζιδες που επαιρναν τηλεφωνο και λεγανε οτι ηταν περηφανοι που ψηφιζαν τον χοντρο τον βενιζελο, αλλα οταν τους ρωτησε η κοπελα απο το κινημα σας γιατι το κανανε αυτο δεν ηξεραν τι να πουν.
Πες τα ρε κοπελια!
Μα ειναι δυνατον να ψηφιζεις χωρις να εχεις δευτερη επιλογη?
Τι ψηφιζεις δηλαδη? Ποιο το νοημα?
Εχω αηδιασει ρε παιδια και μπραβο σας που κατεβαινετε ανεξαρτητοι στις εκλογες χωρις κομματικα καπελα .
Παρολο που ειμαι παππου προς παππου Πασοκ σας καλοκοιταζω. Κρατατε μας ενημερους για τις δρασεις σας.

Δημητρης Αντ.

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2012/03/blog-post_4081.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου