Ένα blog για ζόρικους καιρούς...

Ένα blog για ζόρικους καιρούς... τους δικούς μας...

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Μαθήματα κυνηγιού κεφαλών από ελεγκτές του ΟΑΣΑ

Παρασκευή βράδυ στην Αθήνα, λίγες μέρες μετά την επιστροφή απ’ τις καλοκαιρινές διακοπές,(για όποιον έκανε φέτος),και την επάνοδο στους ρυθμούς της πραγματικότητας….προορισμός ο αγαπημένος Κεραμεικός για βραδινή οικονομική έξοδο και κουβεντούλα με φίλους. Όταν όμως το εισιτήριο του μετρό έχει πάει στο 1.40,και του λεωφορείου στο 1.20,ενώ ταυτόχρονα ο μισθός έχει μειωθεί στο ήμισυ,το σκέφτεσαι να τα δώσεις. Ποτέ άλλωστε δεν πίστεψα στην αστική νομιμότητα, αντίθετα πιστεύω ότι οι συγκοινωνίες είναι κοινωνικό αγαθό και θα έπρεπε να παρέχονται δωρεάν σε όλους…πρόσφατα ανακοινώθηκαν και άλλες αυξήσεις εισιτηρίων…

Μπαίνω λοιπόν στο 813 για να φτάσω Κεραμεικό. Κρατήστε το νούμερο. Είναι το λεωφορείο που συνδέει το κέντρο της Αθήνας με τα δυτικά προάστια. Μέσα αρχικά ήμουν εγώ και στη συνέχεια επιβιβάστηκαν άλλα 4-5 άτομα. Κάποιοι μετανάστες,και μια ηλικιωμένη κυρία. Κάπου στην Ομόνοια λίγο πριν τον Κεραμεικό μπαίνουν δύο άντρες για να κάνουν έλεγχο εισιτηρίων. Ο ένας μεσήλικας,και ο άλλος νέος. Βία 35 ετών…αφού λοιπόν έλεγξαν τους υπόλοιπους επιβάτες, κάποια στιγμή ήρθε και η σειρά μου… «Δεν έχω εισιτήριο,ούτε ταυτότητα» τους λέω. Μου απάντησαν ότι θα πρέπει να πληρώσω το ποσό επιτόπου. «Ούτε αυτό γίνεται»,τους απάντησα…
Τότε μου απάντησαν με ύφος 1000 μπάτσων των αμερικανικών SWAT, ότι θα πρέπει να με πάνε στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα,γιατί αυτό λέει ο νόμος. Στη δική μου απάντηση ότι κι εγώ γνωρίζω πολύ καλά το νόμο, και ξέρω ότι δεν έχουν δικαίωμα να με πάνε πουθενά, αν δεν συναινέσω, και ούτε έχουν δικαίωμα να με κρατάνε μέσα στο λεωφορείο, θεώρησαν σωστό να με στριμώξουν στο διάδρομο του λεωφορείου, και να φωνάζουν στον οδηγό να μην ανοίξει τις πόρτες.
Υποχώρησαν λίγο μετά τη δήλωσή μου ότι θα τους μηνύσω για σεξουαλική παρενόχληση, επειδή η αλήθεια είναι ότι με είχαν πλησιάσει αρκετά και οι δύο…δεν έχεις εισιτήριο,δεν έχεις και αξιοπρέπεια…
Ακολούθησε ομηρικός καβγάς για το πόσο νομοταγής δεν είμαι εγώ, και ότι το ίδιο το κράτος δεν μας κλέβει καθημερινά με φόρους,χαράτσια κτλ…οι υπόλοιποι επιβάτες κοιτούσαν αποσβολωμένοι…όταν μάλιστα με ρώτησαν τι επαγγέλλομαι και τους είπα εκπαιδευτικός, ο ένας μου δήλωσε ότι δεν θα ήθελε τα παιδιά του να πέσουν στα χεριά μου (γιατί εγώ και ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης ένα και το αυτό…), και ότι εγώ προσωπικά, αλλά και όλοι οι εκπαιδευτικοί γενικότερα φταίμε για την κατάντια του δημόσιου σχολείου….ο ένας εναντίον του άλλου..έτσι έμαθε να επιβιώνει αυτή η χώρα όλα τα χρόνια της ζήσης μου…φταίει ο κακός επαγγελματίας, που δεν κάνει καλά τη δουλειά του…φταίει ο δημόσιος υπάλληλος που επίσης κάθεται και ξύνεται…
Ποτέ δεν φταίμε εμείς και οι επιλογές μας…αυτοί που επί 30 χρόνια εμπιστεύονται την ψήφο τους στα αρπακτικά,και μετά κάθονται και γκρινιάζουν απ’ τους καναπέδες τους…
Κάποια στιγμή μπήκε κάποιος κύριος επίσης μεσήλικας, και άρχισε να τους φωνάζει για τον τρόπο που μιλούσαν.Ο οδηγός ασάλευτος.. «’Ό,τι πει ο έλεγχος…» Μα κύριε οδηγέ,στις μεγάλες περσινές απεργίες το σωματείο μου,και το δικό σου στεκόντουσαν δίπλα δίπλα όλο δύναμη και περηφάνια στο Σύνταγμα,και φωνάζαμε τα ίδια συνθήματα….δεν ξέρω αν ήταν αυτό η πρόταση κλειδί,αλλά μέσα στην αναμπουμπούλα ο οδηγός άνοιξε τη μεσαία πόρτα,και κατάφερα να ξεφύγω της προσοχής των ελεγκτών- μπάτσων…κατέβηκα λοιπόν και εκείνοι άρχισαν να τρέχουν από πίσω μου μέσα στο σκοτάδι και να φωνάζουν: «Γύρνα πίσω! Θα σε πιάσουμε!».
Πέρασα γρήγορα απέναντι και τους αποχαιρέτισα…the show was over…
Πήρα το πρώτο ταξί για να φτάσω στον προορισμό μου, από τον οποίο είχα απομακρυνθεί αρκετά, και ήταν και αρκετά σκοτεινά…προσπαθούσα να καταλάβω τι από όλα έχει αποκτηνώσει τόσο την κοινωνία, και τι φταίει για την σημερινή μας κατάντια….πάντα υπήρχαν καταδότες με κουκούλες σκεφτόμουν…διαχρονικά…τώρα τις έχουν βγάλει και κάνουν τη δουλειά τους με περηφάνια…πιστεύουν ότι μπορούν να σε προσβάλουν, και να κάνουν το μπάτσο για ένα κωλοεισιτήριο…
Τα θέλετε και τα παθαίνετε ρε! Έλληνες είστε και φαίνεστε σκέφτηκα….
Α.Σ

Πιτσιρίκος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου